Centrum Kaapstad (rondom de haven)

21 juli 2017 - Kaapstad, Zuid-Afrika

Tess wilde heel graag Lion's Head zien. Voor de kleintjes was dit niet te doen, te ver en te gevaarlijk. Cyril is met Tess en Cas naar Lion's Head gegaan en ik heb met de kleintjes een paar uurtjes genoten Vd omgeving bij het hotel. Bezoek aan het aquarium, overdekt marktje, gezellige pleintjes met terrasjes, in het reuzenrad etc. Het was ontzettend gezellig en vlg Isabel de leukste dag tot nu toe. Haha!

Het bezoek aan Lion's Head was een stevige klim, maar zeker de moeite waard! Foto's hiervan volgen.

'S avonds gezellig gedineerd bij een Italiaans restaurant.

Morgenvroeg op tijd inpakken en op naar Hermanus!

Slaap lekker!

1. Nicolle penders:
    22 juli 2017
    Super leuk! Inez kijkt zo serieus en volgens mij vind Isabel het fantastisch alle nieuwe dingen. Goeie reis en veel plezier! X Nicolle
  2. Fam. Ermans:
    Inez is erg onder de indruk en idd ook wel wat moe, maar als ze lekker kan rennen op bv het strand, krijgt ze energie voor twee! Echt bijzonder dit! X