Walvissen

23 juli 2017 - Hermanus, Zuid-Afrika

Vanochtend werden we wakker met prachtig uitzicht en heerlijk weer! Na het ontbijt hebben we samen met John een wandeling door Hermanus gemaakt.

'S Middags stond een boottocht op de planning, met als voornaamste doel: walvissen spotten. Zij komen van juni tot november vanuit de zuidpool naar het warme water om te paren en te bevallen. En wat hebben we geluk gehad! We hebben er meerdere gezien waarvan sommigen van heel kortbij! Iedereen was uitgelaten! Alleen waren het volgens Inez geen walvissen maar nijlpaarden...

Terug in ons appartement nog een spelletje gedaan en daarna heerlijk gegeten!

Morgen vertrekken we per bus met John naar onze laatste stop in Zuid-Afrika: het Gondwana resort. Foto's en een filmpje geven een kleine indruk van vandaag!

Welterusten! X

1. Jolanda:
    23 juli 2017
    Heel veel plezier.
    Het ziet er geweldig uit!
    Leuk om jullie op deze manier te volgen.
    Groetjes
  2. Mam en pap penders:
    24 juli 2017
    Wat machtig mooi is het daar overal. Ziet er allemaal gezellig uit. Blijf vooral lekker genieten met wat er allemaal nog komen gaat. Veel plezier en een dikke kus voor jullie allemaal vanuit een regenachtig amstenrade.