Californië 2022

25 juli 2022 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Na een lange reis van bijna 28 uur met een tussenstop in Dallas, zijn we dan eindelijk aangekomen in Las Vegas. Viva Las Vegas! Na een onrustige nacht vanwege het tijdsverschil zijn we de dag begonnen met een meer dan overdadige brunch in The Wynn. de foto’s van de overdadigheid spreken voor zich... De hotels zijn hier prachtig ‘ingericht’!  De middag hebben we bij het zwembad doorgebracht. De temperatuur is hier zo’n 45 graden, dus geen overbodige luxe.

1. Rene:
    25 juli 2022
    Fijn te lezen dat jullie zijn aangekomen! Op locatie dan ;-) Nu effe bijkomen en zorgen dat de jetlag geen kans krijg. Geniet ze!!
  2. Michel:
    Have fun sis! Coole foto’s!
  3. Wendy:
    25 juli 2022
    Dat ziet er fantastisch uit!! Hele fijne vakantie voor jullie allemaal! 😘
  4. Sjors:
    Ziet er geweldig uit🤩 en ik zie dat jullie gelijk even zijn door gevlogen naar Venetië.
    Ik weet wat er op de planning staat en ben heel benieuwd!
  5. Chantal Paes:
    25 juli 2022
    Een super leuke en onvergetelijke vakantie toegewenst 🌞🌞😘
  6. Patries:
    Nu al amazing en zijn jullie er pas net! 🤩 Enjoy to the limit saampjes! 🌟🌞💝🥳😘