Laatste echte dag in het Gondwana resort

26 juli 2017 - Mosselbaai, Zuid-Afrika

Vanochtend zijn Cyril, Tess en Cas om zeven uur op gamedrive gegaan op zoek naar leeuwen. De dames hebben lekker tot acht uur uitgeslapen. Het is hier 's ochtends en 's avonds echt ijskoud, ook in ons huis, maar uiteindelijk zijn we dan toch maar uit ons warme bed gekropen en hebben ons aangekleed. Toen de rangedrivers terugkwamen waren ze verkleumd en bleken we gelukkig niet echt iets gemist te hebben behalve de baboons (apen).

Na een lekker ontbijt hebben we genoten vh zonnetje en zijn de jongste dames nog eens op stap geweest met Ranger Abby.

Daarna hebben Cyril en ik genoten van een behandeling in de spa terwijl Tess en Cas op de kleintjes hebben gelet.

Toen we terugliepen voor de lunch, zagen we zebra's bij de huisjes op het terras staan en later zelfs bij het restaurant. Echt een hele rare gewaarwording, maar superleuk!

Tijdens de lunch hebben we heerlijk buiten in het zonnetje gezeten om vervolgens om half vier weer op gamedrive te gaan. Wederom weer veel dieren gezien in prachtige omgevingen. We hadden geluk, want ook wij hebben nu de baboons kunnen bewonderen en horen... Helaas wederom geen leeuwen.

Bij terugkomst waren we allemaal verkleumd en hebben lekker gedineerd bij het haardvuur. Alvast de meeste spullen ingepakt, want morgen wacht ons een lange reis.

Een busrit van zo'n 5 uurtjes naar Kaapstad en daarna een vlucht van bijna 10 uur naar Dubai. Morgenavond dus geen reisverhaal...

Tot gauw! X