Hermanus -Gondwana resort

24 juli 2017 - Mosselbaai, Zuid-Afrika

nadat we vanochtend hadden ontbeten en ingepakt werden we rond tien uur opgehaald door John. Er stond ons een busrit van een kleine vier uur te wachten, maar die is prima verlopen! Onderweg een steeds veranderend landschap, met oa wijngaarden en prachtige tuinen.

Aangekomen in ons verblijf voor de komende 3 nachten, kregen we nog een verlate lunch aangeboden en hebben de kleintjes lekker buiten bij het zwembad gespeeld. Het was heerlijk warm, zo'n 24 graden.

Na de lunch hebben we onze spullen afgezet bij ons huis (prachtig!) en werd ons direct een gamedrive aangeboden! Het blijkt dat er steeds 2 pd gepland staan. Eentje om zeven uur 's ochtends en eentje om half vier 's middags. Tussendoor is er ruimte voor activiteiten voor de kinderen (Isabel gaat haar diploma 'Ranger' halen, ontbijt, lunch en diner en ev een massage.

Onze vaste chauffeur hier heeft een tocht van zo'n 2 uurtjes gemaakt en wat hebben geboft! De foto's spreken voor zich..

Onderweg gestopt bij een prachtig uitzicht waar we werden voorzien van een drankje en hapje! Het werd snel donker en ook behoorlijk koud! Open haard aangemaakt, roomservice besteld, film gekeken en op tijd naar bed! Wat een indrukken!

Welterusten!

1. Jort: