Helikoptervlucht Grand Canyon

25 juli 2022 - Grand Canyon National Park, Verenigde Staten

Vanochtend gingen we al vroeg op pad voor een helicoptervlucht over de Grand Canyon! Ons vervoer naar het vliegveld was geheel in Las Vegas-stijl geregeld door Cyril; iedereen was dan ook in zijn nopjes met een echte limousine!!! Na een korte rit, de nodige veiligheidsinstructies en de waarschuwing voor een mogelijk aanwezige storm 😱, was het dan zover! Piloot Levi vloog ons over/door de Grand Canyon. Onderweg werd er een korte tussenstop gemaakt voor een picknick met champagne en vervolgens vlogen we weer naar Vegas. Het was een onvergetelijke en indrukwekkende ervaring, zo nietig tussen de immense bergen en prachtige natuur. De foto’s en video’s spreken weer voor zich!

1. Juul:
    25 juli 2022
    Geweldig 😍 Ziet er prachtig uit! Geniet ervan samen, ben benieuwd naar alle avonturen! 💕
  2. Nicolle:
    Super leuk!!
  3. Pauline:
    26 juli 2022
    Voor degene die nog niet jaloers was.... Die is het nu wel! Prachtig! Dank je wel dat we een beetje mogen mee genieten!
  4. Herman en Kitty:
    27 juli 2022
    WoW, dit is het ultieme genieten. Benieuwd naar de rest van jullie vakantie