Another day in paradise

25 juli 2017 - Mosselbaai, Zuid-Afrika

vanochtend moesten we vroeg uit de veren, want om zeven uur werden we opgehaald door onze ranger. Inez was echter nog doodmoe, dus zijn Cyril, Tess, Cas en Isabel mee op stap gegaan. Onze gids doet echt zijn best om ons zoveel mogelijk direren te laten zien. Prachtig! Isabel vondt het fantastisch om zo vroeg op te staan!

Om half tien waren ze terug en hebben we heerlijk ontbeten. De twee heren kregen vervolgens een heerlijke massage en Isabel en Inez zijn een half uurtje op stap geweest, met ranger Abby en hebben een 'skeletten-tuin' bezocht. Nu wist Isabel het zeker: ik word later ranger!

We hebben even lekker genoten van het zonnetje en Inez heeft lekker geslapen. Vervolgens opgehaald voor de lunch, waarna om half vier de volgende gamedrive stond gepland, dit keer met z'n allen. Wederom ongelofelijk veel dieren van heel dichtbij gezien, waaronder de neushoorn en nijlpaarden! Helaas sloeg het weer om en stak er een venijnige koude wind op. We waren bij aankomst dan ook volledig verkleumd en hebben ons heerlijk opgewarmd bij het haardvuur in de bar en zijn daarna direct bij het diner aangeschoven. Wederom dus another day in paradise!

De foto's en video's spreken voor zich!

X

1. Nicolle penders:
    25 juli 2017
    G E W E L D I G ! ! ! Mooie herinneringen samen maken, neemt niemand je meer af! Xxx Nicolle
  2. Suzanne:
    25 juli 2017
    Inderdaad another day in paradise! Welterusten X
  3. Frans Ermans:
    26 juli 2017
    Geweldig hoe je op deze manier een vakantiereis kunt mee beleven af en toe is het net of je er zelf bij bent . PRACHTIG.!!!
    Bedank Mireille.