Kaapstad -Dubai

28 juli 2017 - Dubai, Verenigde Arabische Emiraten

hallo allemaal!

Na gisteren en vannacht een vermoeiende en lange reis zijn we vanochtend rond half zes lokale tijd in Dubai aangekomen. Toen we uitstapten, was het al 33 graden, dus dat beloofde wat.

Na een rit van een half uurtje waren we bij ons hotel en waren onze kamers gelukkig al klaar. We konden direct aanschuiven aan het ontbijt en de dames hebben nog een paar uurtjes bijgeslapen. De middag hebben we doorgebracht IN het zwembad. Zodra je er ook maar 5 min uit bent, is het al niet meer uit te houden (zo'n 44 graden met een hoge luchtvochtigheid). De kleintjes schijnen er echter geen last van te hebben. De temperatuur het het zeewater is zo hoog dat het aanvoelt alsof je in een warm bad stapt.

Iedereen heeft zich op tijd gedoucht en het diner was heel divers en lekker.

Ik vind het zelf een enorme omschakeling na Zuid-Afrika. Letterlijk alles hier is gemaakt. Er niet echt natuur, alleen maar hoge gebouwen en wat mij betreft een beetje nep. De mannen vinden het echter geweldig!

Zondag staat er nog een excursie op het programma en morgen wil iedereen lekker wat sporten, bijkomen en chillen. Ik zal jullie morgen een aantal foto's sturen Vd omgeving.

De reisverslagen zullen vanaf nu iets minder spectaculair worden, ben ik bang.